بزرگ ترین کارخانه تولید کننده انواع فیلترهای تصفیه آب
کارخانه تولید کننده انواع فیلترهای تصفیه آب
مشهد، میدان جانباز، برج پاژ، ساختمان اداری ۱، طبقه ۶، واحد ۶۱۴
بطری های آب معدنی یا خرید دستگاه تصفیه آب

خرید آب معدنی یا خرید دستگاه تصفیه آب؟

مراقبت از سلامتی روندی است که هرگز از مد نمی‌افتد. بدن حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از آب تشکیل شده است و پزشکان توصیه می‌کنند برای تامین آب بدن، هر روز هشت لیوان آب مصرف شود؛ بنابراین میل به نوشیدن آبی که فواید بسیار زیادی برای سلامتی ما دارد، باید بیشتر باشد. بسیاری از افراد به فکر نوشیدن آبی سالم هستند، اما نمی‌دانند باید به فکر خرید دستگاه تصفیه آب یا تهیه آب معدنی باشند!
آنچه در این مقاله می خوانیم:

آب تصفیه شده

آبی است که توسط دستگاه تصفیه آب تمیز شده و مواد مضر آن جدا شده است. این نوع آب پس از طی فرآیند تصفیه، هر گونه آلاینده یا مواد شیمیایی خود را از دست می‌دهد. رایج‌ترین روش‌های تصفیه شامل فیلتراسیون کربن، اسمز معکوس، دییونیزاسیون و تقطیر است. از طریق استفاده از این فرآیندها، هر گونه مواد شیمیایی که می‌تواند به مصرف‌کنندگان آسیب برساند، حذف می‌شود. با خرید دستگاه تصفیه آب می‌توان همیشه به این آب دسترسی داشت.

آب معدنی

آب معدنی تنها از نظر برخی افراد طعم بهتری نسبت به آب تصفیه شده دارد. آب معدنی معمولا در بطری‌های پلاستیکی عرضه می‌شود و مواد معدنی به خصوصی از جمله گوگرد و نمک دارد. برخی از آب‌های معدنی حاوی مقدار زیادی ماده معدنی هستند و ممکن است به بدن ضرر برسانند

دلایل برتری آب تصفیه نسبت به آب معدنی

1)تامین آب پایدار

نصب و خرید دستگاه تصفیه آب، باعث می‌شود که آبی که از لوله می‌آید تمیز باشد؛ در نتیجه با این روش همیشه آب پاکیزه در اختیارتان خواهد بود. به این ترتیب، هر زمان که بخواهید می‌توانید به آب برای آشامیدن و سایر مصارف خانگی دسترسی داشته باشید.

2)ایمنی بدون نقص در آب آشامیدنی

تصفیه کردن آب در خانه با استفاده از دستگاه تصفیه آب با کیفیت یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از ایمن بودن آب آشامیدنی شماست. اگرچه به نظر می‌رسد آب معدنی بی‌خطر است، اما ممکن است در واقع اینطور نباشد. بسیاری از آب معدنی‌ها در بطری‌های پلاستیکی بی‌کیفیت عرضه می‌شوند؛ چنین بطری‌های پلاستیکی حاوی مقادیر زیادی بیسفنول A (BPA) و پلی اتیلن ترفتالات (PET) هستند که ممکن است آب را آلوده کنند.

با تصفیه کردن آب در خانه، می‌توانید از بطری‌های پلاستیکی استفاده نکنید. هنگام خرید دستگاه تصفیه آب، گزینه‌ای را انتخاب کنید که از یک یا چند فناوری تصفیه مانند RO (اسمز معکوس)، UV (تصفیه اشعه ماوراء بنفش) و UF (اولترافیلتراسیون) استفاده می‌کند.

قطعات دستگاه تصفیه آب مشهد
مطالعه بیشتر

3)سازگار با محیط زیست

بطری‌های پلاستیکی آب معدنی یکی از بزرگترین تهدیدات برای محیط زیست هستند. آنها درصد عمده‌ای از کل زباله‌های پلاستیکی را تشکیل می‌دهند. با تصفیه کردن آب در خانه، می‌توانید از تاثیرات غیر قابل جبران تولید بطری‌های پلاستیکی آب خودداری کنید.

4)مقرون به صرفه بودن

تصفیه کردن آب در خانه با استفاده و خرید دستگاه و فیلتر تصفیه آب، یک راه مقرون به صرفه برای دسترسی به آب آشامیدنی خالص و سالم است. با حمل آب تصفیه شده از خانه، می‌توانید از خرید آب معدنی خودداری کنید و هزینه‌های غیر ضروری را کاهش دهید.

سرمایه گذاری بلندمدت با خرید دستگاه تصفیه آب

دستگاه‌های تصفیه آب ما سرمایه‌گذاری ارزشمندی هستند، زیرا برای مدت طولانی دوام می‌آورند. شما با خرید دستگاه تصفیه آب سلامتی را برای خود و خانواده‌تان تامین خواهید کرد. حفظ محیط زیست از دیگر مزیت‌هایی است که با این اقدام خود به آن دست پیدا خواهید کرد. دستگاه‌های تصفیه آب بسیار کاربردی و قابل اعتمادی را با ضمانت از پالایه سازان بخرید!

پالایه سازان توس
پالایه سازان توس

کارخانه پالایه سازان توس بهترین تولید کننده فیلتراسیون و تصفیه است. صادر کننده نمونه استان خراسان. بزرگ ترین تولید کننده خاورمیانه

فیلتر ممبران صنعتی ۸ اینچ

25,000,000 تومان

/5
فیلتر ممبران صنعتی ۴ اینچی

10,000,000 تومان

/5

172,000 تومان

/5
پک ۳ عددی بلوویو

145,000 تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
حساب من

برای استعلام قیمت

1- انواع فیلترهای تصفیه آب

2- دستگاه تصفیه آب

با شماره تماس بگیرید.